Pressearbejde


Få skrevet en pressemeddelelse der bliver brugt

De små historier er med til at brande din virksomhed. Det kan f.eks. være portræt af en jubilar, en medarbejders runde fødselsdag, at virksomheden har indledt et særligt samarbejde, at der bygges til, at virksomheden støtter den lokale idrætforening m.m.

De små historier i lokalpressen er med til at gøre jer som virksomhed eller organisation til en aktiv del af lokalområdet. Og de er første skridt til nære relationer. 

Herudover nytter det ikke noget, at I har verdens bedste produkt eller ydelse, hvis ingen kender det: fortæl det med en pressemeddelelse. 

Har I behov for branding, men er usikker på, hvad, hvordan og hvorledes – kontakt mig, så tager vi en snak om jeres behov og muligheder. 

Krisekommunikation

Enhver virksomhed kan havne i en krise og som følge heraf, blive offentligt fremstillet i et dårligt lys - f.eks. i pressen og på sociale medier.

Det kan være både være selvforskyldt eller uden skyld. Din virksomhed kan også havne i sådan en krise.


I kan komme styrket ud af krisen, hvis sådan en situation bliver håndteret professionelt. Det gælder både om at forebygge og have det rigtige beredskab, når krisen indtræffer. Det kan jeg hjælpe jer med.

Mine ydelser i den forbindelser afhænger helt af, hvilken virksomhed i er, hvilke platforme i bevæger jer på, hvor stor er risikoen, hvem skal forebygge, hvem skal håndtere en aktuel krise m.m.m.

Kontakt mig og lad os tage et møde om, hvor I er og hvad I har behov for.

Pressestrategi

Hvis I har ideer om, at I jævnligt vil anvende pressen – det kan være en rigtig god ide, så skal I have en strategi for det. Den kan jeg tage fra bunden med jer – det vil sige – fra ønsket at komme fra A til B, afholdelse af workshops og den endelige udformning.

Kontakt mig så finder vi en tid til et indledende møde.  

Pressepolitik

Har I styr på, hvem der siger hvad, når pressen kontakter jer?

En pressepolitik er en god procedure at have at forholde sig til, så udmeldinger er konsistente og brandingen af virksomheden klar.

Kontakt mig, når I skal have udarbejdet en pressepolitik. Jeg har tager den hele vejen – fra det indledende møde til den færdige pressepolitik.

Det vil dog være en endnu bedre ide at starte med en kommunikationsstrategi – både når det gælder pressestrategi og -politik. Læs mere om kommunikationsstrategi.